Nur Hamizah's Blog: Contest Hebat : Happy 13th Birthday Ninie!!

Contest Hebat : Happy 13th Birthday Ninie!!




Assalamualaikum semua , :)

Good evening , kayy guys harini saya join contest yang memerlukan daya otot , cara pemikiran yang kreatif . Ouh knowww ! Okay , saya sedia menerimanya ;) Hikhok,.


Assalamualaikum pembuka bicara ,
buat pantun untuk miss ninie ,
rajin-rajinlah kita membaca ,
agar berjaya masa hadapan nanti .


Muqaddimah je tuw:) . Hehe , mizz ninie . Ouh noo ! Nama ninie mcm my bestfrends la.hehehe,. Mizz Ninie like mizz nina :D Haha , merepek dah ! Miss ninie yang jelita , jamilun , comel . xD I like ur blog even jarang jenguk (kantoi) Hehehe :) btw keep it out you post dear <3 Chaiyooo'

Ninie ow ninie :)

Pergi pasar dengan kereta ,
membawa banyak makanan ,
kita mestilah banyak berdoa,
agar hidup sentiasa mendapat keberkatan.

Pagi-pagi Pak Abu ke pasar,
membeli banyak buah-buahan,
untuk anak dan isterinya yang kelaparan ,
hakikatnya dia yang makan.

ninie yang jelita lagi tertawan hati ,
selalu mengamalkan sifat honest,
suka memberi banyak jasa diri ,
selamat ulangtahun buat Ninie ~! :D

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,

HAPPY BIRTHDAY TO MISS NINIE ,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU DEAR <3

A.K.A SANAH HELWAH :)

MOGA HIDUP ALWAYS DIBERKATI ALLAH S.W.T :)


BOBOI , KITE PUNYA PANTUN KEREK JE . TAPI HATI KITE IKHLAS AWW . SO TERIMA JELAH KEYH . TAK MENANG POWN TAKPE SEBAB KITE IKHLAS XD

HIKHOK.,


BYE NINIE <3 loveyouketatketat !



SOALAN YANG DITANYA OLEH NINIE :

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada Ninie kerana.........

Kerana Ninie seorang sahabat saya dan dia seorang yang baik hati .

kerana ninie sudah tua ! Haha , sowy :) Moga happy alweys :O Muahhmuahh ! bye.

                   Bilakah Tarikh Lahir Ninie?

Omoooo , saya ingat saya ingat ! :D 22 september aite ? Alooo , lambat lagi . Await buat awal-awal naaa ? :) Eksaited lew tu ! 


hope menang , ameen :)
                   

No comments: